Data publikacji w serwisie:

Ukazał się drugi tom pt. „Empirische Unterrichtsforschung in DaFZ. Unterrichtsplanung, -durchführung und evaluation. Interdisziplinäre Verortungen der Angewandten Linguistik”.

Ksiazka

Bardzo miło nam poinformować, że nakładem wydawnictwa Vandenhoeck & Ruprecht pod redakcją Kathrin Siebold, Milica Lazovic, Eva Knopp, Sabine Jentges, Luiza Ciepielewska-Kaczmarek, Sylwia Adamczak-Krysztofowicz ukazał się drugi tom pt. „Empirische Unterrichtsforschung in DaFZ. Unterrichtsplanung, -durchführung und evaluation. Interdisziplinäre Verortungen der Angewandten Linguistik”.

Tom poświęcony jest empirycznym badaniom dydaktycznym w dziedzinie DaF, a zebrane w nim artykuły koncentrują się na praktyce nauczania i profesjonalizacji, w szczególności poprzez badania skuteczności podejść dydaktyczno-metodologicznych i powiązanych koncepcji planowania lekcji, wdrażania i ewaluacji. Publikacja dostępna jest również w otwartym dostępie: https://tinyurl.com/2p98m8kx. Obecnie trwają prace nad trzeci tomem tej serii, w którym opublikowane zostaną wybrane badania naukowe zaprezentowane w trakcie międzynarodowej konferencji „Internationale Bildungskooperation im Bereich Deutsch als Fremdsprache: State of the Art & Perspektiven", która odbyła się na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w dniach 16. oraz 17. czerwca 2023 roku.

Już dziś zachęcamy Państwa do lektury!